MaviBahçe hakkında merak edilenler

  İzmirliler bilir Karşıyaka'ya İzmir'in en yeni avm si açıldı. Açıkçası henüz sadece açılması gereken mağazaların yarısı var diye benim ilgimi çekmedi pek. Ama giden insanların alışveriş merkezini öve öve bitiremediklerini gördüğümde gidip bakmak istedim. Sonuç ; daha inşaat halinde, moloz yığınları eşliğinde içeriye girdiğiniz gereğinden fazla ışıklandırmalı bir avm.  Ben kapalı avmleri sevmediğim için MaviBahçe'nin yarı açık hali hoşuma gitti.  Oldukça büyük fakat gelen mağazalardan ziyade MaviBahçe'de olmayan mağazalar bende hayal kırıklığı yarattı. Daha inşaata başladığı ilk ay ZARA gelicek dedikleri avmde inditex grubundan hiç bir mağaza yok.  H&M'in geleceği söylenmişti fakat mağazaların yazdığı tabelalarda H&M adı görünmemekte. Onun dışında Mango, Koton, Mavi, LCW, Defacto ve Marks And Spencer gibi Karşıyaka'nın yabancı olmadığı mağazalar mevcut.  Yargıcı'nın ve MAC'in sonunda Karşıyaka'ya gelmesine sevindim. Victoria Secret ve Nars mağazaları daha açılmamıştı.
  MaviBahçe şuanda yemek bölümü konusunda daha iddialı gibi duruyor.  Bir çok kahveci( Starbucks, Best Coffee, Gloria Jeans, Coffee Shop Company)  ve büyük restaurant şirketi açılış gününden beri hizmette. Ama yemek bölümünde de bir çok eksik var. Şimdilik en büyük artılar %100  ve Big Chefs iki mekanında dekoru benim çok hoşuma gitti.
  Genel olarak, yarısı bitmiş bir alışveriş merkezi. Daha 2-3 aylık işi var gibi duruyor. Ama bütün mağaza ve cafeler açıldığında çok fazla iş yapacağı kesin. Kendi adıma ben sırf IMAX sinema için bile MaviBahçe'nin müdavimi olabilirim.
 



  ** Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Sormak istediğiniz şeyler varsa sorularınızı cevaplarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.