Pancake Breakfast!!


   Merhaba arkadaşlar sizinle yeni keşfettiğim bir mekanı tanıştırmak istiyorum. Bir İzmirli olarak,İstanbul'daki o güzel pancakeli kahvaltı veren mekanların instagram fotoğraflarına bakıp ah diye iç geçirirken Bornova'da okulumun dibinde, Cafe Woodstock'un pancake kahvaltı verdiğini öğrendim. Büyük bi hevesle gittim ve sonuç gerçekten mü-kem-mel-di! 4 arkadaş gittiğimiz için 2 farklı çeşit pancake kahvaltısını deneme şansımız oldu. Biri tatlı pancake tabağı diğeri tuzlu-tatlı pancake tabağı olmak üzere, ikisi de birbirinden güzel sunumlarla karşılaştım. Tatlı- tuzlu pancake tabağı ise hepimizin favorisi oldu. Sanırım artık ben susuyorum.. biraz da fotoğraflar konuşsun :)
                                           meşhur tatlı-tuzlu pancake tabağı
                                                     tatlı pancake tabağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.