MEKAN ÖNERİSİ: KIRKMERDİVEN

    Bu sefer sizlere Alsancak ya da Bostanlı haricinde bir mekan önerisinde bulunayım dedim :)   Göztepe - Karataş Lisesi'nin hemen arkasında renkli merdivenlerin sonundaki şirin mi şirin bi kafe : Krıkmerdiven.
    Konak'tan yürüyerek gitmek mümkün. Onun dışında Göztepe sahilden geçen her otobüsle Kabataş Durağı'nda inip Kırkmerdiven'e 5 dakikada gidebilirsiniz. Mekanı tamamen öğrenci konsepti üzerine kurmuşlar. Uygun fiyatlar, büyük porsiyonlar, güzel sunumlar. İlk gittiğimde yediğim börek ve kurabiyeden fazlasıyla memnun kalmıştım fakat son gidişimde içtiğim kahveyi ne yazık ki pek beğenmedim. Eğer siz de benim gibi kahve konusunda çok seçiciyseniz size önerim taze demlenmiş çay ya da limonatadan içmeniz. Ya da belki benim şansıma tek günlük bir sıkıntıdır.

    Mekanın dizaynına özellikle bayıldım. Kafanızı dinlemek, ders çalışmak ya da arkadaşlarınızla buluşup saatlerce oturabilmek için bir mekan arıyorsanız mutlaka Kırkmerdiven'e uğramalısınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.